Rezervácia vyšetrenia
Klientske centrum Nemocnice AGEL Levice
Klientske centrum Nemocnice AGEL Levice je prevádzkované spoločnosťou Care Services s.r.o. (CSE), ktorá zabezpečuje servisné služby prostredníctvom klientskych centier (recepcií) pre sieť nemocníc skupiny AGEL.
Hlavnou náplňou práce klientskeho centra je plánovanie a koordinovanie zdravotnej starostlivosti pacientov na ambulantné vyšetrenia a zdravotné výkony. Klientske centrum zároveň zabezpečuje komunikačnú a informačnú podporu pacientov a návštevníkov nemocnice.
Cieľom klientskeho centra je zvýšenie komfortu pacientov, zlepšenie dostupnosti zdravotnej starostlivosti a skvalitnenie celkovej skúsenosti pacienta s nemocnicou.
V Nemocnici AGEL Levice sú Vám k dispozícii 4 pracovníčky klientskeho centra, ktoré Vám radi pomôžu v pracovných dňoch od 07:00 do 15:00. Klientske centrum sa nachádza v pavilóne A na prízemí, v blízkosti lekárne.
Možnosti objednávania na vyšetrenie
Online:
Telefonicky:
Call centrum:
tel: 053 333 23 32
každý pracovný deň od 07:00 do 20:00
e-mail: [email protected]
Osobne:
Klientske centrum:
tel.: 036 6379 360
každý pracovný deň od 08:00 do 15:00
e-mail: [email protected]
osobne: každý pracovný deň od 07:00 do 15:00
Spoplatnenie rezervačného systému CARE SERVICES
Klient platí za servisné služby Servisnú tarifu podľa platného Cenníka servisných služieb spoločnosti Care Services s.r.o. V rámci klientskeho servisu sú klienti informovaní o termíne vyšetrenia v deň vytvorenia rezervácie a dva dni vopred formou SMS správy, telefonickou pripomienkou alebo mailom. Klientske centrum zaručuje, že v čase náhlej neprítomnosti alebo dovolenky lekára bude klient riadne o tejto zmene informovaný. Rezervujte si vyšetrenie online, telefonicky alebo osobne a šetrite svoj čas.
Cenník servisných služieb Všeobecné obchodné podmienky Dohoda o poskytovaní servisných služieb
Výhody rezervačného systému:
- prehľad o možnostiach rezervácie ambulancie a voľných termínoch,
- menej času stráveného v čakárni,
- včasné pripomenutie termínu formou SMS, prípadne e-mailom,
- aktuálne informácie o dostupnosti služieb.
Spôsob úhrady za Servisné služby
Servisnú tarifu je možné uhradiť v hotovosti alebo bezhotovostne (platobnou kartou) na Klientskom centre Nemocnice AGEL Levice, v pavilóne A na prízemí.
Zrušenie rezervácie
Najneskôr 24 hodín pred vyšetrením (jeden pracovný deň) je možné rezerváciu vyšetrenia bezplatne zrušiť.
Pri vstupe do ambulancie
Objednaný pacient predkladá doklad o úhrade Servisnej tarify z KC Care Services. Samozrejmosťou je predloženie kartičky poistenca a zoznamu užívaných liekov či iných náležitostí danej ambulancie.
Pacient v akútnom stave
Pacient v akútnom stave má vždy prednosť pred objednaným pacientom. Takýto pacient je prirodzene vyšetrený bez objednania.
Poradie pacientov vždy určuje lekár!
Recepty bez vyšetrenia
Na vyzdvihnutie receptu bez vyšetrenia nepotrebuje klient rezerváciu.
Pacient bez rezervácie
Stále existuje možnosť pre neobjednaného pacienta postaviť sa v čakárni do tzv. voľnej rady. To značí, že pacient príde do čakárne ambulancie a čaká na vyšetrenie. Vyšetrenia pacientov vo voľnej rade môžu byť presunuté po skončení pracovnej doby na nasledujúci deň. Je to na zvážení každého jednotlivca, ako sa rozhodne.
" alt="Logo">


