Správna komunikácia s pacientom je dôležitá. Levická nemocnica preškolila celý personál
2.11.2023
Komunikácia zdravotného pracovníka s pacientom a príbuznými môže byť občas náročná. Levická nemocnica sa snaží spraviť všetko preto, aby mala kvalifikovaný personál aj v tomto odvetví, a preto zorganizovala školenia komunikácie s pacientom pre celý personál, ktoré sa konali v etapách.
V rámci snahy o stále zlepšovanie kvality zdravotnej starostlivosti sa v Nemocnici AGEL Levice uskutočnilo dôležité školenie zdravotného personálu o správnom správaní a komunikácii s pacientmi a príbuznými pacientov. Toto školenie je dôležitým krokom k dosiahnutiu významných zlepšení v oblasti zdravotnej starostlivosti a pohodlia pacientov.
Personál nie len levickej nemocnice čelí každodenne mnohým komplexným a emocionálnym situáciám. Schopnosť efektívne komunikovať s pacientmi a príbuznými, uisťovať ich a vysvetľovať im ich diagnózy a liečebné postupy je veľmi dôležitá. Školenie komunikácie sa netýkalo len lekárov a sestier, ale aj zdravotníckych asistentov, laborantov, fyzioterapeutov, sanitárov a upratovačiek. Komunikácia je kľúčová pre dosiahnutie pozitívnych výsledkov a celkové psychické nastavenie pacientov. Školenie zahŕňa rôzne aspekty správneho správania a komunikácie v zdravotníckom zariadení.
„Tieto školenia sú dôležitým krokom smerom k tomu, aby sme posilnili vzťahy s pacientmi, s príbuznými pacientov, ale aj medzi zamestnancami, a tak zvýšili kvalitu starostlivosti, ktorú poskytujeme. Dobrá komunikácia prispieva k zníženiu úzkosti a strachu pacienta, zlepšeniu spolupráce, identifikácii potrieb pacienta, zvýšeniu dôvery pacientskej spokojnosti. Všetci zamestnanci sú si vedomí zodpovednosti, ktorú majú voči pacientom a tento druh školenia im pomáha rozvíjať komunikačné zručnosti, empatiu a lepšie porozumieť problémom pacientov. Školenia prebiehali v 4. etapách,“ vyjadrila sa námestníčka pre ošetrovateľskú starostlivosť Nemocnice AGEL Levice PhDr. Helena Kopsa Dudášová, MHA, MPH.
Levická nemocnica naďalej pracuje na tom, aby zabezpečila, že pacienti dostanú kvalitnú zdravotnú starostlivosť, ale aj podporné a súcitné prostredie, ktoré zlepšuje ich celkový zážitok z liečby. Takisto je pre celý personál dôležitá aj spokojnosť a informovanosť rodinných príslušníkov pacientov.Kontakt pre médiá
Kontakt neslúži na objednávanie pacientov na vyšetrenie, očkovanie, testovanie a zasielanie výsledkov vyšetrení.
Kontakty na všetky spoločnosti a zdravotnícke zariadenia Skupiny AGEL nájdete v zozname spločností Skupiny AGEL